Čia rasi informacija apie 1394 numerį.
Informuok apie šį numerį! Dalinkitės informaciją komentaruose!
Paskutinio komentaro laikas: 2024-03-07 10:14
Papuoliau ir aš. Reikia žiūrėti sąskaitas, o dar geriau su Tele 2 nutraukti sutartis. Neužsisakiau jokios paslaugos ir žinutės negavau nėra apie paslaugą. Ką jie čia kvailina. Kiek daug komentarų. Gražią sumelę pasivogė
• Atsakyti
1. Dėkoju visiems iš čia, Jūsų pagalba radau sukčių kontaktus savo telefono spame (taip jie slepiasi, suorganizavo pardavimą "paslaugų" po 7 eu savaitei...) ir nuėjau į jų svetainę, busite nustebinti įžūliu pamokymu - https://lt.appiland.com/unsubscription . Kreipiausi į Tele 2. 2) Tokiu pat apgaulės principu veikia kompanija PENKI, bukite budrus: Sausio pradžioje gavau mok. pranešimą už internetą su 30% pabrangimu. Paskambinau, juk sutartis pakeista be mano žinios. Pasakė, kad siuntė laišką lapkričio pradžioje... o toliau mano problemos, jeigu noriu išeiti, mokėsiu nepriemoką už metus. Pasirodo jų laiškas nukeliavo į spamą. Pranešimas rašytas iš naujo firmos adreso (todėl mano gmail paštas jo neatpažino. Apie tai žino net vaikai, jeigu nori siusti mailą pirmą kartą per gmail, informuok prieš tai gavėją). Penki operatorius mato, kad laikas neskaitytas, bet matomai taip buvo suplanuota, nes KOMPANIJOS darbuotojas Marius (atsisakęs pasakyti pavardę) pamokė, kad reikia tikrinti spamą... Kai reklamą siunčia bei sąskaitas, rašo iš vieno adreso, kai patyliukais didina mokesčius - sukčiauja! Manau tokių apgautų klientų labai daug. Penki" - SUKČIAI! Gariūnų turguje pvz. niekada neteko su tokiais susidurti.
• Atsakyti
Pagavau ir aš siandien, tele2 operatorė padėjo uždrausti jų paslaugas, bet kodėl neapsaugo klientus nuo tokių sukčių?????
• Atsakyti
Pakliuvau ir aš. Siuntė žinutes, kurių nesupratau, o paskui prie sąskaitos buvo priskaičiuota jau 18 eurų. Niekšeliai.
• Atsakyti
Panašu,kad vartotojų teisės yra bedantės ,ir į jas mažai kas kreipia dėmesį.Siūlyčiau,masiškai ,vieną dieną,užver sti pareiškimais FNTT.Kadangi susidarytų,manau,gera sumelė,-dingti neturėtų kur,privalėtų užsiimti tyrimu ,nes nori nenori,sukčiavimas stambiu mastu,kuris lyg ir baudžiamas....O gal ne????Gerai būtų jeigu koks nors dienraštis parodytų iniciatyvą veiklai,o tada visi,nukentėję,vienu kartu pareiškimus...Kažkodėl tikiu ,kad tai galėtų suveikti.
• Atsakyti
Sveiki. Susidūriau irgi su tokia netikėta sąskaita ir neaiškiomis SIA "CDR" paslaugomis. Taip pat kaip ir dauguma kreipiausi į TELE2 konsultantus vieną kartą ir matės kad mergina jau buvo pavargus nuo tokių klausimų, sako tai pats užsakėt, pats numerį įvedėte ir patvirtinot svetainėje. Sakau tai aš galiu dabar atsidaręs tą patį puslapį įvesti bet kokį numerį ir jiems irgi bus užsakyta paslauga apie kurią jie nežinos? Sako, na jeigu jums taip reikia, tai taip... Pokalbis baigėsi tuo, kad paprašiau sumažinti kredito limitą iki minimalaus. Tada pagalvojau, kad pilnai apsisaugoti reikėtų užblokuoti ir telefoninius mokėjimus trumpaisiais numeriais. Paskambinus kitai konsultantei, kuri buvo malonesnė ir pilnai atsakinėjo į klausimus. Jos paklausus, kodėl tiek daug žmonių kenčia nuo tokių sukčių, kurie greičiausiai slepiasi po fiktyvia įmone, gavau atsakymą, kad tai nėra sukčiai, jų veikla BITĖ, TELIA, TELE2 neblokuoja, nes tai yra jų partneriai ir jie bendradarbiaudami teikia paslaugas mokėjimams trumpaisiais numeriais. Tai turbūt šiuo atveju lieka kreiptis į vartotojų teises, kaip ir buvo paminėta ankstesniuose komentaruose, nesvarbu kokią sumą praradote ir ar jau sumokėjote už tas "paslaugas" ar ne kreipkitės ir gal kai operatoriai pamatys, kad žmonės nepatenkinti jų aferomis, susimastys ir sustabdys tokias savo partnerystes. :)
• Atsakyti
Pakliuvau ir aš. Išsiunčiau STOP, gavau atsakymą, nutraukia siuntimą . Žiūrėsim, kas bus toliau
• Atsakyti
Buvau priversta blokuoti visus trumpuosius Nr. Sukčiai. Nerodė žinutėse nr. 1394 Nereagavau į kažkokias žaidimų žinutes kas savaitę ir tai man kainavo 18 eur. Būkit atsargūs.
• Atsakyti
Ačiū, kad dalinatės informacija. Ir aš pakliuvau. Sukčiai.
• Atsakyti
tiem kam nuskaiciuoja pinigus uz potion games, tai turit siusti zinute STOP POTILT arba STOP POTIONGAMES, jums nuskaiciuos 10cnt, jei atsakymo atgal negaunat, tai reiskia uzblokuotas numeris 1394, atblokuokit ir siuskit dar karta. Taip pat ir su kitom paslaugom, kur rasot kazkokie carefizz paslaugos, tai paziurekit ar neuzblokuotas numeris, paspauskit per zinute ant tel numerio ten kur skambinti ir rodys atblokuoti ir siuskit zinute vel STOP. Jei nepadeda kreipkit i tele2, bite kad padetu jums sutvarkyt. As del viso pikto dar prisijungiau i mano.bite lt ir isjungiau pirkima internetu
• Atsakyti
sveiki, ta pati problema, nuskaičiavo 7eur už neaišku ką; sustabdžiau paslauga siusdamas žinutę STOP i 1394 numerį; Įmonė suteikianti paslaugas registruota latvijoje, parašiau jiems el. laišką į [email protected] ir pagrasinau angliskai vartrtotojo teisėmis; "what about 7 Eur you charged for service I never received ? Are you going to return or I need to fill out application for user rights service or seek another legal action to stop you scamming ?" Atrašė , kad " Service provider agreed to make refund for closing the case. You will see recalculation in the next month's invoice." Žiurėsime ar nemeluoja :)
• Atsakyti
Vakar gavau žinutę, kad sėkmingai atsijungiau, o šiandien žinutė, kad vėl savaitei pratęsta. Kažkoks teroristas.
• Atsakyti
prenumeratą nutraukti galite čia: https://lt.carefizz.com/unsubscription įrašiau tel Nr ir iš kart gavau sms, kad prenumerata yra nutraukta. Sėkmės!
• Atsakyti
Dėl šio SIA "CDR" įm. k. 50203006391 sukčiavimo fakto labai rekomenduoju kreiptis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) per https://www.rrt.lt ir parašyti prašymą dėl vartotojų teisių apsaugos (dėl galimo sukčiavimo atvejo nagrinėjimo). Ieškinius tuomet galės apjungti į vieną ir tai įgaus gerokai didesnį svorį ir pagreitį priverčiant ryšio paslaugų tiekėją UAB "Tele2" imtis aktyvių veiksmų apsaugančių klientus nuo galimai patiriamos finansinės žalos. Aš asmeniškai buvau priverstas blokuoti visus nuskaitymus nuo Tele2, nes operatorius nesugeba užsiimti savo klientų apsauga. Absurdas kažkoks.
• Atsakyti
Jo,ta pati problema, nuskaitinPaskambinau i TELE2,operatorius užblokavo įeinančius trumpuosius numerius. Baigėsi nuskaitinėjimai. Po mėnesio t.y. šiandiena atėjo SMS,kad prenumerata atšaukta.
• Atsakyti
Vakar susiduriau su ta pačia problema. 2 menesius nurašinejo pinigus. paskambinau i tele2. pasake išsiuskit STOP žinute. ir turi ateiti patvirtinimas, kad viskas išjungta ,bet kai išsiunčiau ta žinute atsakymo neatėjo... vakare per yandex paiešką išmete latviu sajta su ta pačia problema. ir ten radau atsakymą. ieinat i žinutes i menu. ir nustatymose tarp blokuotu numeriu rasite numeri 1394 užblokuota , spame... ir ten savaitines žinutes kad jums nuima pinigus (kadangi numeris užblokuotas, jums telefonas ju nerodo!!!!) ... ten taip pat radau sms ,kad visos paslaugos sustabdytos.. po skambučio 117 i tele2
• Atsakyti
Papuoliau ir aš Automatiškai šlamšto skiltyje ateina pranešimai apie prenumeratą, kurios neužsakinėjau. Suvedziau visus aukščiau minėtus atsisakymo variantus STOP WOWT STOP POTILT STOP AB Dar nesusisiekiau su operatoriumi. Žiūrėsiu ką sakys. Ir jei reikės kreipsiuosi į vartotojų teises.
• Atsakyti
Man Telia valandą aiškino, kaip jie niekaip negali sutabdyt nuskaitymų už Zlick paslaugas, kurių nepirkau. Kolega patarė rašyt SMS į 1394 tekstu "STOP". Radau pranešimus iš 1394 lietuviškai ir man nesuprantama kalba (google translate neverčia). Parašiau STOP, bet bet Telia į sąskaitas vistiek traukia po 4,94 (iki PVM) kiekvieno mėnesio paskutinę dieną.
• Atsakyti
Žodžiu esame daug kas pakibę iš oro ant scamerių... Mes turime planą "Bitėje", nuo birželio mėnesio (kaip dabar jau galutinai tapo aišku), prisuko apie 100 Eurų, taip po 10, po 15 per mėn... Būtinai kreipsimės į vartotojus, nes Bitė tsg išsipisinėja, ir net nežada nieko kompensuoti...
• Atsakyti
Radau jų puslapį, kuriame rašo kaip atsisakyti paslaugos Bitės vartotojai turi atsisakyti Paslaugos prenumeratos išsiųsdamas žinutę su tekstu STOP WOWT numeriu 1394. Telia ir Tele2 vartotojams atsisakyti prenumeratos nereikia, nes tai yra vienkartinis mokėjimas. Jūs taip pat galite atsisakyti prenumeratos naudodami formą, esančią žemiau. Norėdami atsisakyti prenumeratos įveskite savo tel. numerį: https://lt.w0wtime.com/unsubscribe/
• Atsakyti
Padėkite kitiems pasidalindami informaciją apie šį 1394 numeri palikdami komentarą. Prašome laikytis cenzūros taisyklių ir neplatinti asmeninės ar ižeidžiančios informacijos. Skelbdami informaciją mūsų platformojė Jūs sutinkate su šiomis taisyklėmis ir ęsate atsakingas už savo komentarą. Ačiū!