Sulaukei skambučio iš 1394 ?

Šis numeris turi 580 koment. ir buvo ieškotas 171666 k.

Čia rasi informacija apie 1394 numerį.

Informuok apie šį numerį! Dalinkitės informaciją komentaruose!

Paskutinio komentaro laikas: 2024-03-07 10:14

1394
  • Numerių formatai:
Numerio komentarai
  • Siaubas • 2022-12-29 14:34

    Pasirodo nuo spalio mėn.gaudavau žinutes, kad pratęsiama kažkokia prenumerata už 3,5eur/sav., bet ta žinutė nueidavo į šlamštą, todėl ilgai nesupratau kas ir kaip... Operatoriaus (teledema) atsakymas, kodėl tokios žinutės nueina į šlamštą: "taip jau yra, nieko pakeist negalim, dažniau tikrinkit "šlamštą" arba gavę įtartiną sąskaitą skambinkit mums"...nu normaliai... :(


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Simas • 2022-12-20 23:57

    Jei pastebite šią veiklą, iš karto kreipkitės į savo operatorių. Geriau raštu, kad liktų įrodymų. Pareikalaukite, kad grąžintų nuskaičiuotas sumas, kadangi nieko neužsakinėjote ir nieko negavote. Jei operatorius grąžinti pinigų nesutinka, raštu kreipkites į vartotojų teises - juk nieko negavote, o iš jūsų pinigus nuskaitinėja! Kaip pateikti prašymą rasite internete lengvai. Čia toliau komentaruose ir daugiau patarimų. Jie privalo blokuoti tokius "paslaugų tiekėjus" , tačiau nieko nedaro. Ką mažiausia galėtų padaryti, kai pagyvenęs žmogus kelis mėnesius eina atsiskaityti į saloną už paslaugas ir jam prikapsi kosminės sumos, bent pasiteirauti, ar tikrai tai užsakėte? .. Arba "užsakius" "paslaugą" paskambinti žmogui ir paklausti, ar tikrai jums to reikia? Kai naujus telefonus ir planus siūlyti tai greitai žmogų susiranda. Tai neatleistina.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Paulius • 2022-12-18 18:21

    Sukčiai. Jokiu būdu nesuvedinėkit savo telefono numerio niekur internete... Iššokantys langai labai panašūs į realius puslapius. Dėl to lygiai taip pat atsakingas mobilaus ryšio operatorius, kad neblokuoja šių apgavikų veiklos savo klientams. Būkite atsargūs. Vartotojų teisės turėtų susidomėti šiais atvejais.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Jolanta • 2022-12-16 20:32

    Antras mėnuo gaunu dvigubas sąskaitas už telefoną iš Tele 2... kaip ir daugeliui-atseit, užsisakinėju prenumeratas kažkokias. Paskambinau operatoriui, patarė nusiust žinutę numeriui 1394 su žodžiu STOP. Nusiunčiau-nepadėjo, šį mėn. vėl 12 eurų už kažkokias prenumeratas...


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Rasa • 2022-12-15 12:15

    Sveiki. Situacija , kaip ir pas visus. Pries metus nuo lakricio men. fiktyviai pasijunge kazkokia paslauga, teikiama SIA CDR, kuri kas savaite nuskaitinejo po 3.5 Eur. Gal cia sutapimas, bet irgi prasidejo, paaukojus telefonu labdaros projektams. Pastebejau, kad labai padidejusios saskaitos tik vasario men. Visokiais budais bandziau issiaikinti, kame reikalas. Siaip taip TELE2 patare issiusti zinute STOP POTILT ir liovesi. Sukciam sumokejau 21 EUR. Siemet vel, lakricio men.paaukojau. Sasakaitoje vel SIA CDR paslaugos- kas savaite - 3.5 EUR. Numeriu 1394 parasiau zinute STOP POTILT ir parase, kad paslauga sustabdyta. Skambinau TELE2 operatoriui, sako- patys uzsisakete paslauga, nes kitaip ji atsirasti negali. Buvau labai supykusi, zadejo 10.5 Eur kompensuoti su kt.saskaita. Susimazinau kredito limita iki minimumo. GAunu SMS is TELE2, kad jusu limitos jau beveik neuztenka, mat si paslauga vel kazkaip pasijunge ??!! Vel skambinu i TELE2. Tipo, jus patys uzsakote, nors jokiu pranesinu, kad uzsakyta, ar pratesta paslauga negaunu.. Sakau- ka galite padaryti ? Tai galim atjungti visas paslaugas. Kaip supranru jau 2 metus mus apvagineja lygioj vietoje, ir niekas nieko padaryti negali. Absurdas :(


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Jan • 2022-12-05 15:40

    Keleta menesiu pradejau gauti didesnes saskaitas. Perziurejau isklotine, radau kazkokia prtemnumerata uz kuria kas savaite moketa 3.5 +pvm. Niekaip negalejau suprasti kas per nesamone. Paskambinau i BITE, paaiskino, kad yra kazkokia SIA CDR. Pasakiau, kad uzblokuotu, tai iskart atejo zinute, kad paslauga sekmingai uzblokuota. Klausimas, kas per afera...


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Nick Gurr • 2022-11-24 23:07

    Nuo geguzes menesio po 2-3 kartus i memesi nuskaito po 1,5 EUR. Telia tinklas, jokiu paslaugu nebuvo uzsakyta ar gauta


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • SIA CDR aferistai • 2022-11-24 13:28

    CIA CDR Veiksmai ką daryti, kai jau sumokėjote sąskaitą (-as) su prenumeratomis iš SIA CDR: 1. Skambinate savo mobiliojo ryšio operatoriui ir sakote, kad jokios prenumeratos neužsakinėjote, jokios paslaugos negavote, bei prašote kompensuoti patirtas išlaidas. 2. Jei operatorius nesutinka kompensuoti, rašote skundą per vartotojų teisių apsaugos tarnybą: https://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431 Nurodote, kada pradėjote gauti sąskaitas su prenumeratomis, kiek iš viso sumokėjote už prenumeratas per visą laikotarpį. Pridedate išklotines ir mokėjimų kopijas. 3. Laukiate. Per 14 darbo dienų turėtų paskambinti operatoriaus atstovai ir pasiūlyti klausimą išspręsti taikiai. Prašom.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Butinai registruokite skunda i Vartotoju teisiu tarnyba • 2022-11-24 13:24

    Su siuo numeriu absoliutus aferizmas, mobilaus rysio operatoriai nekreipia demesio ir atsisako kompensuoti sias SIA CDR automatiskai primetamas paslaugas, kol neregistruotas skundas i Vartotoju teisiu tarnyba. Situacija komplikuota ir SIA CDR tuo naudojasi: operatorius (mano atveju Telia) teigia, kad cia pats vartotojas uzsake kazkokias paslaugas, kurios net nebuvo uzsakytos. SIA CDR irgi atsiuncia kazkokius nesamoningus printscreenus, kad a la tos paslaugos buvo uzsakytos (bet neatitinka nei IP adresas, nei el.pastas, ten kazkokia feikine informacija). Is kitu atveju panasu, kad operatoriai yra visa baze galimai perleide aferistams SIA CDR, nes zmogui vos pasiemus nauja numeri, tos zinutes pajungiamos vos po keliu dienu. Patarimas vienas - visais atvejais registruokite skunda i Vartotoju tesiu tarnyba (internetu tai galima padaryt) ir rasykite el.pastu i SIA CDR, kad atjungtu paslauga (jie a la kazkaip ten sureaguoja, bet ne faktas, kad sutvarko).


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Eligijus • 2022-11-23 19:51

    Ir situacija ta pati, nusipirkau Telia salone nauja telefona, ir po trijų mėn pastebėjau, kad kas mėn apie 16eur šitam nr buvo pervedami iš mano saskaitos pinigai. Ryt bandysiu skambinti operatoriui, aiškinsiuos, kaip be mano sutikimo gali iš mano saskaitos nuskaitinėti pinigus


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Romas • 2022-11-23 15:53

    Po 12, 15 EUR iš daugelio žmonių. Daug pinigų susirenka per tą 1394, kol žmonės susiorientuoja. Keista, kad iki šiol palieka šią spragą sukčiams. Matyt naudinga ir tiems telia, tele2 ir tt.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Tomas • 2022-11-22 12:15

    Viskas taip pat, nuskaito 3,5 EUR. Parašiau email į supportą, sakė siųsti STOP CRF, bet siunčiant bet kokią žinutę šiuo numeriu išmeta klaidą. Gal dar kažkam taip buvo?


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • LN • 2022-11-16 16:16

    Komentaras pašalintas moderatoriaus.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • patarimas • 2022-11-13 14:44

    JEIGU PRISIKABINA CAREFIZZ prenumerata , reikia siusti STOP AB numeriu 1394


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • IE • 2022-11-11 11:12

    Nusiunčiau email [email protected] (telefono sąskaitoj buvo įrašyta šita įmonė) su prašymu sustabdyti paslaugą numeriui xxxxx. Gavau iš jų email ką reikia siųsti kad atsisakyt. Tai buvo STOP AB.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Silva • 2022-11-10 20:14

    Nuo spalio mėnesio sąskaita padidėjo 15 eur Nieko neužsakinejau, o rodo SIA "CDR" įm. k. 50203006391, Paslaugų užsakymas. - 5 vnt. Tele2 konsultantas sako kad kažką užsiprenumeravau tipo iš audio knygų. Nieko tikrai neivedinejau. Konsultantas patikino , kad reikia 1394 numeriu išsiūsti žinutę STOP. Išsiuntus iš karto pasirodė : Visos jusu numerio prenumeratos paslaugos yra išjungtos. Konsultantas pažadėjo pirmą kartą kompensuoti . Idomu kiek dar kartų gali būti ir kokiomis sumomis. Gal reikia atsisveikint su Tele2.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Nesvarbu • 2022-11-09 22:02

    Komentaras pašalintas moderatoriaus.


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Andrius • 2022-11-05 12:46

    Siusti uzrasa Stop


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Auksė • 2022-11-05 12:16

    Nuo birželio mėnesio sąskaita pakilo 20 eur Nieko neuzsakinejau, o rodo pramoginės paslaugas SIA CDR....


    RatingRatingRating

    Atsakyti

  • Birutė • 2022-10-30 20:40

    Nuo birželio mėn. iš Tele2 gautoje sąskaitoje už man suteiktas paslaugas neaišku kodėl įrašytos fiktyvios man papildomai "suteiktos" paslaugos tiekėjo, kurio tel. Nr. 1394, kas savaitę priskaičiuojant po 2,99 E. Mano telefonas Nokia, neišmanusis, jokių paslaugų iš to tiekėjo negavau, jokių sutarčių nesudariau. Apie man "suteiktas" paslaugas sužinojau susiskambinusi su Tele2 operatoriumi. Kodėl Tele2 tarpininkauja sukčiams? Ar tai daro ir kiti telefoninių ryšių operatoriai?


    RatingRatingRating

    Atsakyti

Padėkite kitiems pasidalindami informaciją apie šį 1394 numeri palikdami komentarą. Prašome laikytis cenzūros taisyklių ir neplatinti asmeninės ar ižeidžiančios informacijos. Skelbdami informaciją mūsų platformojė Jūs sutinkate su šiomis taisyklėmis ir ęsate atsakingas už savo komentarą. Ačiū!

Jūsų komentaras:

Jei turi informacijos apie šį 1394 numerį, nelik abejingas pranešk apie jį ir kitiems ieškantiems.

Tavo komentaras:

Vardas:
* Vardas nėra nebūtinas, šiuo atvėju bus atvaizduojamas Jūsų šifruotas IP adresas.

Website: